/Files/images/2023_rk/Десятниченко Дар\'я Олексіївна, практичний психолог ХГ №84.jpg
Практичний психолог -
Десятниченко Дар'я Олексіївна

/Files/images/2023_rk/picture.jpg
Про Всеукраїнську програму
ментального здоров'я "Ти як?"

/Files/images/2023_rk/ХГ №84 4 стихії.jpg


/Files/images/2023_rk/IMG_20231227_145233_148.jpg
/Files/images/2023_rk/IMG_20231227_145226_766.jpg /Files/images/2023_rk/IMG_20231227_145226_438.jpg
/Files/images/2023_rk/IMG_20231227_145226_443.jpg /Files/images/2023_rk/IMG_20231227_145226_740.jpg


/Files/images/2023_rk/Психічне здоров\'я (1).jpg
/Files/images/2023_rk/Самодопомога при панічній атаці (1).jpg

Організація роботи психологічної служби в умовах воєнного стану:

В умовах воєнного стану практичний психолог використовує наступні форми роботи, зокрема:

- інформування онлайн всіх учасників освітнього процесу, яке здійснюється у Вайбер – спільноті ЗЗСО_84

- онлайн зустрічі з учнями, батьками та вчителями, які здійснюються за графіком на платформі ZOOM (посилання на конференції будуть надіслані у групи або знаходитимуться у Вайбер- спільноті);

- індивідуальні консультації, які здійснюються за графіком та попереднім записом через особисте повідомлення

ГРАФІК РОБОТИ практичного психолога

Дні роботи З якого часу До якого часу
Середа 8.30 19.00
П’ятниця 8.30 19.00

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ «години психолога»

КОНСУЛЬТАЦІЇ практичного психолога:
- Середа 16.30-18.30
- П’ятниця14.00-16.00


Перелік корисних ресурсів для дорослих і дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування в умовах воєнного стану:

Експерти ЮНІСЕФ створили довідник із порадами, як батьки можуть підтримати та втішити дітей, які через війну часто відчувають страх, смуток, гнів і тривогу.

Створюється мережа освітніх хабів, головна мета яких – якісна та швидка організація освітнього процесу та побуту внутрішньо переміщених осіб.

Всеукраїнський розклад (психологічні хвилинки)

Проєкт психологічної підтримки «ПОРУЧ» (групи психологічної підтримки для підлітків, для батьків, для психологів)

Телеграм-канал «ПІДТРИМАЙ ДИТИНУ»: КАНАЛ СТВОРЕНО З ТУРБОТОЮ ПРО БАТЬКІВ І ДІТЕЙ

Вправи для дітей та підлітків, які перебувають у стресовій ситуації, для зняття психоемоційного напруження

Корисні посилання щодо допомоги у разі кібербулінгу

Корисні посилання щодо допомоги та підтримки в ситуаціях насильства, торгівлі людьми, складних життєвих обставин

Куди звернутися за допомогою тим, хто перебуває за кордоном

Метою роботи шкільного психолога є прагнення навчити дітей «емоційній грамотності», допомогти усвідомити себе і своє місце у соціумі.

Психологічне консультування учнів — суттєвий напрямок роботи психолога. Консультації можуть бути індивідуальними та груповими. Найчастіше учні звертаються через трудноті у засвоєнні знань, непорозуміння із учителями, батьками, порушення емоційної сфери, виникнення конфліктних ситуацій, занижену самооцінку. У процесі індивідуального консультування застосовуються різні психотехніки. Важлива умова— це прийняття й повага учня, встановлення взаємин довіри і добровільності. Окрема увага приділяється учням випускних класів, тому що іспит — це стрес для дитини і необхідно в цей час виявити особливу турботу про психічне здоров'я школярів. Тому обов'язково проводяться бесіди у випускних класах, індивідуальна робота, що дає можливість враховувати рівень тривожності, самооцінку, темперамент дитини.

Головною метою психологічної служби у системі роботи школи є збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей, забезпечення умов для їх повноцінного духовного розвитку.

У житті кожної дитини навчання у школі — це складний відповідальний період. Особливо це стосується молодших школярів. Потрібен певний час. щоб дитина звикла до нових умов, усвідомила вимоги вчителів, зрозуміла, як засвоювати нові знання. Емоційний світ дитини має при цьому важливе значення. Емоції суттєво впливають на її пізнавальні процеси і поведінку, визначають напрямок її уваги, особливості сприйняття навколишнього світу.

1. Зміст діяльності психологічної служби в роботі з дошкільниками.
Діагностичний напрямок.
Мета: визначення ступеня психологічної готовності дітей до навчання в школі.

2. Зміст діяльності психологічної служби в початковій школі.
Діагностичний напрямок.
Мета: визначення індивідуальних тенденцій інтелектуального та особистого розвитку учнів; виявлення варіантів шкільної і сімейної дезадаптації, причин неуспішного навчання; вивчення рівня сформованості пізнавальних інтересів.
Корекційно-розвиваючий напрямок.
Мета: розвиток основних психічних функцій, пізнавальної активності, що забезпечують ефективність процесу.
Консультативно-методичний напрямок.
Мета: індивідуальне та групове консультування вчителів, батьків, учнів з метою надання психологічної допомоги.
Просвітницької-методичний напрямок.
Мета: розповсюдження знань про вікові особливості дитини.
Профілактичний напрямок.
Мета: сприяння створення умов для розвитку пізнавальних можливостей учнів.

3. Зміст діяльності психологічної служби в середній школі.
Діагностичний напрямок.
Мета: визначення особливостей інтелектуального та особистого розвитку учнів, вивчення навчальних мотивів , інтересів, схильностей та професійних намірів; вивчення властивостей темпераменту, характеру та особистих рис; вивчення загальних, спеціальних здібностей ; вивчення соціометрічного статусу учнів.
Корекційно-розвиваючий напрямок.
Мета: розвиток вольової сфери учнів як основи їх довільної саморегуляції; корекція дисгармонійного розвитку характеру, порушень саморегуляції.
Консультативно-методичний напрямок.
Мета: індивідуальне та групове консультування вчителів, батьків, учнів з метою надання психологічної допомоги.
Просвітницько-методичний напрямок.
Мета: розповсюдження знань про вікові особливості дитини, про методи педагогічною впливу на особистість школяра.

4. Зміст діяльності психологічної служби в старшій школі.
Діагностичний напрямок.
Мета: вивчення рівня сформованості життєвих та професіональних планів.
Корекційно-розвиваючий напрямок.
Мета: розвиток самосвідомості учнів як основи для саморозвитку, формування позитивного самосприймання та рефлексуючої свідомості.
Консультативний напрямок.
Мета: індивідуальне та групове консультування вчителів з профорієнтації, міжособистих стосунків.
Просвітницько-методичний напрямок.
Мета: розповсюдження знань про вікові особливості людської особистості, про вміння займатися врегулюванням конфліктів.

5.Зміст діяльності психологічної служби в роботі з важковиховуваними учнями.
Мета: сприяти налагодженню психологічного контакту з учнями «групи ризику», створювати і підтримувати у школярів бажання до самовивчення та самовиховання.

6. Зміст діяльності психологічної служби в роботі з обдарованими учнями.
Мета: а) виявлення осіб, які можуть бути віднесені до категорії «обдаровані»; б) вивчення їх особистості; в) допомоги їм у прояві своєї обдарованості.

Кiлькiсть переглядiв: 1901