Методичне об'єднання вчителів-предметників є важливим структурним підрозділом науково-методичної служби школи, воно веде методичну роботу з предметів, організує позакласну діяльність учнів.
В роботі МО вчителів в різних видах діяльності передбачається вирішення наступних задач: - вивчення нормативно - інформаційної документації і методичних листів з питань освіти; - вибір курсів варіативної складової навчального плану; - експертна оцінка індивідуальних планів роботи з предмету; аналіз авторських програм і методик; - затвердження атестаційного матеріалу для підсумкового контролю, атестаційного матеріалу для випускних класів; - ознайомлення з аналізом стану викладання навчального предмету за підсумками внутрішньошкільного контролю; - робота з учнями по дотриманню норм і правил техніки безпеки в процесі навчання; розробка відповідних інструкцій, охорона здоров'я; - взаємовідвідування уроків з певної тематики з подальшим самоаналізом і аналізом досягнутих результатів; - організація відкритих уроків з певної теми з метою ознайомлення з методичними розробками складних тем предмету; - вивчення передового педагогічного досвіду; експериментальна робота з предмету; - вироблення єдиних підходів до оцінки результатів освоєння програми на основі розроблених освітніх стандартів по предмету; - розробка системи оцінювання навчальних досягнень учнів (тематична, семестрова, залікова і т.п.); - ознайомлення з методичними розробками різних авторів з предмету; - аналіз методів викладання предмету; - звіти про професійну самоосвіту вчителів; робота на курсах підвищення кваліфікації в інститутах; звіти про творчі відрядження; - організація і проведення предметних тижнів; організація і проведення першого етапу предметних олімпіад, конкурсів, оглядів; питання стану позакласної роботи з предмету; - формування замовлень на зміцнення матеріальної бази і приведення дидактичних засобів навчання, зокрема наочних посібників з предмету у відповідність з сучасними вимогами до навчального кабінету, до оснащення уроку.